GOOGLE MOGLE

czwartek, 10 maja 2007

Dzisiaj kolejna porcja ludzkiego kreacjonizmu myślowego i ludzkich potrzeb, poszukiwanych w Internecie w miesiącu maju. Pod poniższymi hasłami zaindeksowały Polarnego Google. Zastanawiam się jakie jeszcze w przyszłości kurioza wyszukają mojego bloga przez GOOGLE? 

Bicie konia – nie wiem co na to Liga Ochrony Przyrody, myślicie, że powinno się to zgłosić do prokuratury?

Kastety opinie – moja opinia: nieźle dają w mordę;

Smsy dla jajcarzy – mówiłem, że tutaj jajcarzy nie obsługujemy;

Pani szuka niewolnika pieska – zapraszam do najbliższej hodowli jamników;

Seksi uda – a jak się nie uda?

Instrukcja obsługi męża – czy to takie skomplikowane urządzenie?

Defloracja – no tak, niektórzy dopiero tutaj zaczynają myśleć.

Sikanie moczem – a można czymś innym? Widać ktoś ma problem.

Gdy spotkamy wściekł zwierzę – to spieprzamy na najbliższe drzewo i krzyczymy ratunku!!

Faceci są prości – to poco instrukcja męza?

Giertych świnia – ja tego nie mówiłem, a myśleć wolno mi wszystko.

Fotki małych penisów – kolekcjonerka czy kolekcjoner? A może ktoś che sprawdzić co oznacza mały?

Mamy uczą sexu – a tatusiowie piją piwo.

Zupa Giertycha – przekład z Kuronia? Przecież to nie to ministerstwo?

Naga misia – hm… też bym jakąś zobaczył.

Jak zrobić orgazm – trzeba wziąć młotek, hebel, pół kilo papiaków i do dzieła.

Rżnięcie – przecież u mnie nie ma tartaku.

Dupek misiek – znowu ktos się poznał na Polarnym.

Jak zamówić prostytutkę – najprościej przez telefon.

Rodzaje bączków (zapachy) – sport ekstremalny czy fetyszyzm?

Jakim psem jesteś? – pewnie jakiś policjant się tu zaplątał.

Główne potrzeby kobiet – hm… zakupy, zakupy, zakupy???

Ile kosztuje test do policji – to to też można kupić? Proponuję zajrzeć na Allegro.

Sałatki z zięciem – hm… jako narzędzie do wykonania czy dodatek kulinarny?

Wymówki dla rodziców – no to chyba moje córy szukały.

Misiowa dupa – normalna, owłosiona jak każda.

Wpływ sexu na naukę – widzę, że ktoś pisze jakąś dysertacje, albo bzykał przed maturą i boi się o wyniki.

Sex u osłów – może miało być u posłów?

Becherovka jak się pije? – doooooskonale!!!!!!!!!!!

Jak pokonać szybko kaca? – to proste: nie pić dzień wcześniej.

Wiązanie krów przez nieletnich – że co proszę?????

Bieganie i duże piersi – hm… to chyba trudny tandem? 

WNIOSEK: GOOGLE ZNAJDZIE ZA CIEBIE WSZYSTKO.

.

 
czwartek, 22 marca 2007

Nie będę ściemniał, że nie dzięki popularności wśród czytelników wzrosła również popularność Polarnego w wyszukiwarkach netowych, a w szczególności w googlach, a gogle w następnej kolejności wyniosły Polarnego do TOP 100, które Polarny tak zawzięcie krytykował i nadal krytykuje.

 MARZENIA NIEDŹWIEDZIA POLARNEGO DREAMS POLAR BEAR

Hm ... ciekawe kto o kim marzy?

Polarny nigdy do tej pory nie przedstawiał po jakich frazach ludzie doczłapują się do tego dennego bloga. Kiedyś musi nastąpić defloracja i Polarny postanowił, że to będzie dziś. Zakładam nową kategorię pod tytułem GOOGLE MOGLE. A co. A o to co ciekawsze frazy dzięki którym blog Polarnego stał się tak popularny (nowe będę je przedstawiał co jakiś czas):

Bzykanie na śniadanie – hm… czemu nie jeżeli jest podane do łóżka.

Dzień kaktusa – Dzień Świstaka to znam, Dzień Świra też, ale kaktusa? Święto Kobiet?

Kobiety są jebnięte – no nie będę polemizował z tą teorią

Zgwałcił świnię – normalnie sodomia i gomoria i co jeszcze? Cóż za perwersyjny blog!!!

Mężatki szuka pana na sex – KM-ka nie dawała tu żadnego ogłoszenia

Poszła Karolina do Gogolina na flecie – ja rozumie gdyby Karol szedł na flecie, albo przynajmniej na fleku, ale Karolina? Muszę CD się zapytać o szczegóły, wszak ona ma u nas tak na imię.

Eunuchu przyjdź do mojej sypialni – ciekawe tylko po co? Poświecić?

Aparat do pędzenia bimbru – to też u mnie można znaleźć? Przecież nikomu o tym nie wspominałem. Kapusie są wśród nas,

Jebnięte dialogi – zdarzają się

Stare ruchawice – nie powiem… młode też tu zaglądają

Kupię kupę – kuźwa, że też do tej pory o tym nie wiedziałem, tyle dobra co rano się marnuje.

Moje cyce jak melony – zdecydowanie wolę arbuzy, melony są zbyt mdłe. Swoją drogą kto chciał u mnie szukać swoich cyców? Przyzna się jakaś?

Zwiększenie piersi mężczyzn – no to już lekka przesada, to tak też można???

Kupa na twarzy – czyżby nowy rodzaj maseczki przeciwzmarszczkowej? Hm… może to opatentować?

Kupa na talerzu – boooshe koprofagia i koprofilia na blogu Polarnego? Roman go na pewno zamknie, przecież ja szerzę defetyzm a nawet defekalizm.

Kobiety nie chcą małych penisów – i wcale im się nie dziwię, też nie chciałbym mieć małego.

Cycki dam – chętnie wezmę, tylko dlaczego nikt się nie zdeklarował skąd wziąć.

Jak zrobić nalewkę na bloga – polewkę z bloga to wiem jak robić, bo robię to codziennie, ale nalewkę? Ma ktoś jakieś pomysły?

Zjeść ludzki mózg – no widzę, że i Lecter do mnie zagląda. Kocham Lectera.

Darmowy sex na plaży – w Chałupach? Jestem ciekaw czy ktoś się reklamuje z płatnym sexem na plaży. Ja na pewno nie.

Nałóg sexu – no temu akurat się nie dziwię, sam tkwię w tym nałogu prawie od urodzenia, a może i jeszcze wcześniej.

Kobyle mleczko – znam kobyle caco, ale mleczko? Czy ktoś wie jak się ten kumys je?

Penis leniwca foto – i co z tego, że Polarny jest leniwy? A poza tym nie podejrzewałem, że ktoś zrobił Polarnemu zdjęcie i zamieścił na blogu, ale widocznie dużo nie wiem o swoim blogu.

Największa ciota misiów – taaaa… czyżby ktoś  poznał się na Polarnym????

Miałem mulatkę – a ja nie i żałuję.

Starsza pani szuka niewolnika – u mnie? Dziewczyny przyznać się która!!!!!

Życie kobiety utopia – hm… z tym też nie będę polemizował.

Instrukcja obsługi kobiety – poszukiwana najczęściej, może napisać jakiś poradnik? Niezłą kaskę by się trzepnęło. Hicior murowany na liście najlepiej sprzedających się książek.

To tylko składanka z ostatniego miesiąca. Okazuje się, że ten blog to strasznie dziwny jest.

WNIOSEK: LUDZIE MIEWAJĄ CIEKAWE HOBBY.

 
Zakładki:
THE BEST OF HUMOR
THE BEST OF SERIOUS
PIERWSI ... bo tak
RÓŻNY BLOGOWY ŚWIAT
NOWO I STARO ODKRYCI
BLOG ROKU 2007
BLOG ROKU 2008
MÓJ FOTOBLOG
SKARGI I WNIOSKI DO
DODATKI


ZAPRASZAM