Blog > Komentarze do wpisu

DLACZEGO KOBIETY SIĘ PUSZCZAJĄ?

 

MLECZKO PUSZCZANIE 
 

To pytanie natury socjologiczno – psychologicznej zastanawia wiele osób, nie tylko płci męskiej. Prowadzone są w tym zakresie również badania socjologiczne. Jedno z takich badań wykazuje, że 60% współczesnych Europejek przynajmniej raz w życiu zdradziła swojego partnera, 30% zrobiła to wielokrotnie, a 80% zastanawiała się nad taką możliwością.

W Polsce badania wskazują mniejszy odsetek. Według badań OBOP-u do zdrady przyznaje się zaledwie 16-20% Polek. Jednak zarówno prof. Izdebski jaki L. Starowicz wskazują, że są to wyniki mocno zaniżone, ponieważ co najmniej połowa badanych nie przyznaje się do swojej zdrady stosując zasadę wypierania.

Badania te wskazują, że człowiek (kobieta to też człowiek, mimo pewnych teorii, które temu zaprzeczają) nie jest raczej istotą monogamiczną, jak powszechnie się uważa. Badania antropologiczne wskazują, że monogamia w społeczeństwach pierwotnych nie była zjawiskiem powszechnym. Mężczyźni kopulowali z różnymi partnerkami, a status partnerek był uzależniony od ich umiejętności autoprezentacji i zwalczania innych partnerek. Kobiety nie wybrzydzały, co do tych zasad, bo dzięki stosunkom z mężczyznami miały np. lepszy dostęp do jedzenia, mogły wpływać na hierarchię w stadzie, a także miały szansę, że ich potomstwo zdobędzie przywództwo w stadzie. Pojęcie zdrady było w takim środowisku pojęciem nie znanym lub mało znanym.

Minęły dziesiątki tysięcy lat, a tak naprawdę niewiele się zmieniło w stosunkach damsko męskich. Kobiety eksponują swoje walory by przyciągnąć mężczyzn, a mężczyźni z lubością to wykorzystują. Zmieniły się jedynie pobudki jakimi kierują się kobiety dopuszczając do siebie mężczyzn i pozwalając im na intymne kontakty.

Polarny opracował własną typologię zachowań kobiet, będącą jednocześnie odpowiedzią na tytułowe pytanie: Dlaczego kobiety się puszczają?  

TYPOLOGIA WEDŁUG POLARNEGO 

Dla sportu – przedstawicielki tej grupy kobiet odnoszą się do odbywanych stosunków seksualnych, jak do zawodów sportowych. O takich kobietach często mówi się: lubią ten sport. Partnerów dobierają sobie dokładnie aczkolwiek przypadkowo. Nie mają zahamowań i każda nadarzająca się okazja z odpowiednim partnerem jest dobra. Nie wchodzą w stałe związki, a ich kontakty najczęściej są jednorazowe.

Dla kariery – dość powszechne zjawisko w środowiskach artystycznych oraz biznesowych, jednak występujące w każdym innym środowisku, gdzie istnieje zależność podwładny przełożony. Celem jest tu zdobycie lepszego stanowiska, lepszej pracy, lepszych zarobków. Kobiety tego typu mają zazwyczaj bardzo pragmatyczne podejścia do życia i seksu, stosując machiavellistyczną zasadę: cel uświęca środki.

W celu zdobycia wpływów – pochodna od wyżej wymienionego typu kobiet, jednak różniąca się tym, że kobiety te mają już odpowiedni status, jednak w sposób niezauważalny chcą mieć wpływ na pewne decyzje, co osiągają poprzez związanie obiektu seksualnego z sobą w zależności seksualnej.

Z braku spełnienia w związku – typ kobiet, które czują się niespełnione uczuciowo lub fizycznie (z różnych przyczyn). Nie czują jedności związku i poszukują nowego partnera lub też poszukują tej części, której w tym związku brakuje. Do tej grupy należą najczęściej mężatki z 5 - 15 letnim stażem małżeńskim, przy czym dominantę stanowią mężatki między 7 a 10 rokiem pożycia.

 MLECZKO KOCHA NIE KOCHA

Z braku związku –  grupa kobiet, która nie jest w żadnym związku i nie szuka go. Kierują się jedynie potrzebą rozładowania napięcia seksualnego. Są to najczęściej kobiety robiące karierę zawodowa i nie przywiązujące wagi do czegoś takiego jak rodzina. Angażują się w krótkotrwałe związki, których celem jest zaspokojenie potrzeb seksualnych i towarzyskich.

Dla zdobycia związku - tę grupę stanowią najczęściej kobiety młode lub też starsze po nie udanych związkach, uważające, że ich czas już mija, które nie widząc w sobie innych wartości próbują zdobyć partnera przywiązując go do siebie po przez sex licząc na to, że uczucie i partnerstwo przyjdą z czasem. Są to „kobiety drogi” poszukujące swego ideału, jednak będące zdeterminowane w swych poszukiwaniach do tego stopnia, że sex staje się głównym narzędziem do osiągnięcia celu.

Dla pieniędzy – grupa kobiet, która zawodowo lub amatorsko traktuje seks jako źródła stałego lub dodatkowego dochodu. Wśród tych kobiet mam cały przekrój społeczny są to zarówno osoby młode, jak i po czterdziestce, panny i mężatki, osoby czynne zawodowo jak i studentki. Sex jest tu podstawą do zdobycia środków do zaspokojenia potrzeb na różnym poziomie, począwszy od podstawowych potrzeb egzystencjalnych jak jedzenie, na drogich zachciankach ekonomicznych kończąc.

MLECZKO INNA 

Z nimfomanii – grupa kobiet, których jedynym celem jest chęć zaspokojenia ciągle nie spełnionych potrzeb seksualnych. Często na tle chorobowym (hormonalnym) lub też mające podłoże w psychice. Kobiety te bardzo często są mało wybredne w doborze partnerów, ponieważ ich głównym celem jest rozładowanie własnego napięcia seksualnego.

 

 MLECZKO FACET PRZEZ INTERNET
Internetówki – to najnowszy nabytek współczesnej cywilizacji związany z rozwojem teleinformatycznym. W tej grupie znajdują się kobiety, które z różnych powodów: braku towarzystwa, niespełnienia, potrzeby nobilitacji, nimfomanii, poszukiwań partnera i wielu, wielu innych prowokują kontakty seksualne po przez internet. Cel jest różny, a wspólną cechą dla tych kobiet jest narzędzie komunikacji czyli Internet.

Bo tak – ostatni typ, który przedstawiam jest typem kobiet, które nie potrafią sprecyzować przyczyn swobodnych kontaktów seksualnych. Ich zachowania w tym temacie są skrajne, a jedyną dopowiedzią jest „bo tak”. 

Powyższa typologia nie wyczerpuje tematu i można się pokusić o przedstawienie typów pośrednich, a także nowych i w tym kierunku macie pole do popisu. Jeżeli chodzi od razu o pytanie jaka jest typologia mężczyzn, odpowiem dwoma wyrazami: dla sportu.Swój wywód zakończę znanym i dość kolokwialnym wnioskiem. 

WNIOSEK: JAK SUKA NIE DA, TO PIES NIE RUSZY.

wtorek, 11 grudnia 2007, harry122

Komentarze
2007/12/11 19:24:43
Dzisiejszy wniosek był ulubionym powiedzeniem mojej babci.
Fajnie to pogrupowałeś. Szczególnie ,bo tak' przypadło mi do gustu.
-
2007/12/11 19:29:10
Ja w kwestii formalnej, proszę zapodać ankietkę "dlaczego się puszczasz?" tylko ostatnia odpowiedz nich pozostanie ta sama co przy pornosach - to ja Ci powiem - Polarny, znowu Cię porąbało;)
zew krwi, chłopie, zew krwi ... ludzie to zwierzęta, nie wyłączając mężczyzn ... ot, co:)
-
2007/12/11 19:53:21
hoho... a Ty Polarny z iloma się puściłeś? miałeś chociaż jedną z każdego typu? hmm... z niektórych chyba się nie da - nie z każdym można spac dla pieniędzy...

ale statystyki i analizy masz niezłe
-
2007/12/11 20:01:46
HANULA: hehe a czemu przypadło do gustu? Jakaś autopsja? :)))

OKSYD: mnie porąbało juz na samym początku, jak zacząłem pisać bloga :) ... i tak zostało do dziś :))
Mężczyźni to trochę inny gatunek, kierujący się często zupełnie nie logicznymi przesłankami :))

PAULO: to tajemnica spowiedzi, a że się nie spowiadam to pozostanie to słodką tajemnicą. A tak wogóle to dla kogo ten wywiad? bo jak dla Dziennika Powszechnego to bez kozery powiem pińcset. :))
PS> Niestety, ale w najstraszym zawodzie świata istnieją przesłanki, że tylko najlepsi w zawodzie wybierają sobie klientów :)) aczy się da czy się nie da to już kwestia odczuć pracownika :))
-
2007/12/11 20:16:28
No tak,bo Wy mężczyźni tacy biedni jesteście, tacy malutcy, niewinni, buźka w ciup, oczęta skromnie ku ziemi, aureola na ramieniu.... to my, kobiety - perfidne, bezduszne, zimne .... jesteśmy przyczyną waszych klęsk ... to jest ta męska logika? Jedno Wam trzeba przyznać, jesteście mistrzami świata w odwracaniu kota ogonem!
-
2007/12/11 20:52:35
a nawiązując do Twojego wątku "mężczyźni to trochę inny gatunek" chciałam zauważyć, że historia miała przyjemność poznać już jednego gościa, co twierdził, że jest z innego gatunku, Adolf mu było ... ;)
-
2007/12/11 21:19:09
OKSYD: nie jestem słodki :) nie spuszczam ocząt :)) czy kobiety są przyczyna moich klęsk? Nie sądzę, raczej podmiotem podbojów :))
A co do Hitlera proponuję lekturę:
JESTEM JAK HITLER czyli Kolejna Twarz Polarnego
-
2007/12/11 21:50:37
Harry>> no to pojechałeś - "podmiotem podbojów", z pewnością kobiety obecne na tym blogu posikają się z radości
-
2007/12/11 21:53:45
DARIA: baaa oczywiscie, że się posikają, ja sam się już posikałem :))) ja sie w sumie boję, żeby się nie poszczały, bo to by mogło zaszkodzić mojej klawiaturze.
Zastanawiam się, co przez Ciebie przemawia, ale wynik zastanawiania pozostawię dla siebie.
-
2007/12/11 23:20:06
Dobrze, że jest ta ostatnia kategoria- przynajmniej jedna, do której się mogę w 100% dopisać :)
-
2007/12/11 23:25:23
Ja tu bywam już od dość dawna, ale zawsze siedzę cicho... (i tak masz dużo komentatorów...)
Zastanawiam się jednak jak to jest. O czym byś nie pisał, to zawsze zgadzam się z Tobą w stu procentach. Chyba bez wyjątków... :) A Twoje dowcipy i poczucie humoru też są mi bliskie.

>>>OKSYD. Polarny tutaj o instynktach, a Ty z Adolfem wyjeżdżasz...
-
2007/12/11 23:53:22
NORMALNA: Witam nową twarz na blogu. No chociaż jedna nie owija w bawełnę, nie stosuje metody wyparcia i wpisuje się w jakąś część polarnej typologii :)))

ANDON: Witam starą (starego) czytelniczkę, która zechiała się ujawnić :)) To, że jest dużo komentujacych chyba nie jest przeszkodą w komentowaniu? :))) Im więcej tym ... ciekawiej :)
-
2007/12/12 00:32:43
A ja zacznę pytaniem, Misiek co Cię skłoniło do tego typu przemyśleń??? Co do powyższej Twojej typologii hmmm...to nie wiem w której grupie mam się ulokować bo żadna mi nie odpowiada bo "sport" to ja uprawiam nieco inny wymagający większego wysiłku chodzi mi o bussing, na "karierę" mam inne sposoby, prezydentem nie zamierzam zostawać więc "wpływy" mi nie potrzebne, "z braku spełniena w związku" to powiem tylko tyle że trzeba najpierw w nim być, "z braku związku" po ostatnich samcach jakich poznałam jestem zdźiebeńko zrażona do jakich kolwiek związków i pomimo że brakuje mi związku to i tak jakoś mam do nich dystans, dla "pieniędz" no to może stać się nie długo całkiem realne jeśli nie zaczną wypłacać stypendiów, "nimfomania" narazie mi nie grozi, przez " internet" no chyba że z tobą:P bo nie wiem gdzie spędzam więcej czasu niż tutaj, a odpowiedź "bo tak" to nie jest dla mnie odpowiedź i tyle...:/// jak wymyślę jakąś grupę to się odezwę...a jak nie to też się odezwę...
Pozdrawiam:)
-
2007/12/12 01:42:38
no a gdzie Twoje Ego sie podzialo, he?! z wrodzonej skromnosci zabyles o kategorii numero jeden?! :]
Blogowkichcacezzmiskiemsiepuszczac czyli te, ktore pisza tutaj komenciki, przy ktorych, normalnej jednostce plci zenskiej, nie tylko wszystkie konczyny, ale i macica opada :]
-
2007/12/12 08:10:54
MILI: przecież nie każdy musi się skategoryzwoać w puszczalskich :))

MARGA: to tylko wrodzona skromność nie pozwoliła mi na dopisanie tej kategorii, ale wiedziałem, że ktoś zechce ją wskazać :)))
-
2007/12/12 08:24:04
po zadanej lekturze stwierdzam wszem i wobec: nie mam więcej pytań, bez komentarza, bez problemu! Zostanę przy jednym - nieźleś porąbany:) (w pozytywnym tego słowa znaczeniu)
-
2007/12/12 08:36:04
ooo, to pojechałeś harry :P normalnie po bandzie.

co to znaczy puszcza? to znaczy wybiera sobie innego kochanka, gdy jej facet się nie sprawdza w łóżku? ;] no to "puszcza" się dla tego samego, dla czego "puszczają" się faceci :]

a ten wniosek to taki niedzisiejszy trochę - no chyba, ze faceci to bezwolne istoty, które muszą wytrwale czekać, aż kobieta się nimi zainteresuje. Biedaczyska!
-
2007/12/12 09:22:55
Oj Misiek no nie chciałam już robić z siebie taką świętą i choć przez chwilę poczuć to, że faceci na mnie lecą no ale skoro nalegasz...;P;P;P no niech będzię,
Ja się nie puszczam drogi Panie Polarny:D:D:D:D
-
2007/12/12 09:28:50
Dla zapewnienia lepszego potomstwa - statystycznie ponad 10% dzieci ma innego ojca, jest to najczesciej drugie dziecko.
-
2007/12/12 09:48:16
Ola3113:
Kobieta i mezczyzna robia to samo ale jednak nie to samo. Kobieta nic nie traci gdy jej facet sie "puszcza" a mezczyzna moze byc obarczony wychowywaniem dziecka innego samca :)
-
2007/12/12 10:13:46
no tak ekont,w przypadku kobiet to kurestwo, u mężczyzn to zaspokajanie naturalnych potrzeb samczych ... a kiedy facet się puszcza to rzeczywiście, kobieta nic nie traci, co najwyżej zyskuje ... AIDS czy inne takie, ech, Wy!
-
2007/12/12 10:24:32
Tak mi przyszło do głowy. Banalne, wiem, ale jednak - niektóre puszczają się z miłości;) Chociaż, czy to jeszcze podpada pod puszczanie:)??
-
2007/12/12 11:01:30
Oksyd: Czy ja wypowiedzialem sie negatywnie? uzylem slowa "kurestwo" ?
Nie oceniam kobiet w tych kategoriach. Przeciwny jestem nazywania kobiety "dziwka" czy "szmata" tylko dlatego ze ma stosunki seksualne z wieloma partnerami.
Inna sprawa, czy wybralbym sobie kobiete rozwiazla seksualnie na matke swoich dzieci.
-
2007/12/12 11:26:13
Spróbuję odpowiedzieć zbiorowo w tej dyskusji. Zacznę od słowa "puszczanie" użyłem go nie w sensie pejoratywnym, a na zasadzie sowizdrzalskiej osobowości Polarnego, co jak widzę większość przyjęła ze zrozumieniem :))
co do wniosku, jest on jak najbardziej na czasie, bo nie wiem jak dobre zachody męskie nie przyniosą skutku, jeżeli nie będzie aprobaty kobiety.
Co do puszczania się z miłości to może być to kolejny typ jeżeli będzie to z miłości do innego partnera niż obecny.
Co zaś sie tyczy puszczania się facetów, to jest to osobna kategoria naukowa heheh różniąca się znacznie w intencjach od zachowań kobiet. :))
No to powodzenia, w dalszym drążeniu tematu Przyczyn Puszczania Się Kobiet :))
-
2007/12/12 11:27:10
No cóż,Ekont, nikt nie może przewidzieć, czy po ślubie nasza partnerka/ partner nie "rozwiążą się" :) tu przytoczę mojego ulubionego Sztaudyngera: "Schwycił wilk kozę. Minęło lat kilka,
i koza zjadła z kopytami wilka...."
-
2007/12/12 11:30:05
Polarny for You tym razem "zawsze żona jest mi winną, kiedy żonę zdradzam z inną" choć jeden facet nie świruje, że jest inaczej niż jest!
-
2007/12/12 11:30:55
Ja tam bym sie chetnie puscila z Daria:D
Daria (mruga zalotnie firanka rzes), masz dzis czas wieczorkiem (oblizuje koncem jezyka gorna warge)?;)
PS Nie lam mi serca i powiedz, ze ze mna zawsze;) Pal licho reputacje;)
-
2007/12/12 11:31:26
Calkiem ciekawy blog, bardzo typowe meskie sposoby myslenie, skad ja to znam... a te wnioski przy postach mnie normalnie rozwalaja :)

Ciekawe? Czy facet idac z czyjas zona do lozka zastanawia sie, dlaczego ona to robi?
-
2007/12/12 11:31:46
sie puszczaja??? bo nie maja sie czego/kogo trzymac.....i co wtedy innego mozna zrobic? pozdrowienia zimowe:)))
-
2007/12/12 12:01:13
Oksyd: fakt, zdarza sie i zazwyczaj konczy sie rozwodem, chociaz naiwnych faciow ie brakuje, Przytocze fraszke Kochanowskiego:
"Ziemie pomierzyl i glebokie morze,
Wie jak wstaja i zachodza zorze,
Wiatrom rozumie, praktykuje komu,
A sam nie widzi, ze ma kurwe w domu."
:))
-
2007/12/12 12:31:36
Tak jak i naiwnych kobiet... jak to się mówi - głupich nie sieją, sami rosną... a zresztą, nic co ludzkie nie powinno nam być obce! ;) a teraz postąpię jak prawie każda kobieta, powiem ci - jak zwykle masz rację Panie ... i zrobię swoje:)
-
2007/12/12 12:33:23
Ynesko serce Ty moje:)!!! Jako, ze jasnym się stało na blogach, że się kochamy nad życie, za to po cichutku, nie mogłabym się Ciebie wyprzeć! Buzi, buzi:) Dziś, jutro, zawsze!

Czyli się nie puszczam, cholera:(

-
2007/12/12 12:35:36
Harry, ale tekst pusciles...az szkoda czasu na komentarz.Ale niech strace.
Ola to ujela najlepiej, jak facet do dupy w lozku, to oczywiste, ze trzeba nastepnego przetestowac, mozesz to nazywac puszczaniem.
Choc ja osobiscie, to puszczam pawia- na osoby artykuuajace powyzsze ludowe powiedzenie.
Ekonat: to mozna sobie podwiazac macice i spokojnie rogi przyprawiac:-))))Facet nic nie starci.
-
Gość: agent roboczy, 213.25.164.1*
2007/12/12 12:55:09
Joachimie - o facetach nie pisz. My się nie puszczamy tylko sprawdzamy jakość ewentualnie zgodność z deklaracjami zewnętrznymi - gdy kobieta jest piękna ;)
-
2007/12/12 12:58:45
Taaa jak to ktos powiedzial dobrze, ze jest to "bo tak"... a ja sie nie wypowiem bo po kiego mam powtarzac to co juz zostalo napisane w poprzednich wpisach :)))
-
2007/12/12 12:58:51
Daria
Lozko grzeje, a chlopa do sasiadki wysylam! Wrrrrrrr;)
Polarny, no nie marszcz tak futerka;)
-
2007/12/12 13:03:42
yneska>> jeśli będzie mocno protestował, to trudno, może zostać;)
-
2007/12/12 13:15:46
No właściwie co za różnica, dlaczego, po co, z kim? To takie intymne raczej, i wiedza o tym niczego w nasze życie nie wnosi? To po co się zastanawiać, po co klasyfikować? I tak w przypadku zajścia przypadku nie będziesz się zastanawiał, do której grupy kobieta należy, tylko szlag Cię trafi.
I nie marszcz futerka:), to ja dziś w marnym humorze.
-
2007/12/12 13:25:05
Kambuzela
To ja Ci wirtualnego przytulanca wysylam i buziaka goracego z zapachem owocow lesnych:) Zeby Twoj marny humor w nicosc sie obrocil:)
-
2007/12/12 13:40:13
Ynezia? Właśnie dzwonił do mnie jakiś Pan:) Głos miał prawie jak Nie_mój i strasznie się awanturzył, że jakie łóżko, jaki Miguel i Yneska. Ewentualnie Yneska - to tak, ale do tego jeszcze i on:) Sama rozumiesz, ze pomysł mu wybiłam z głowy młotkiem! Obcy, bo obcy, ale ja jestem zazdrosna z natury;) Wiec chyba nam pozostaje buzi, buzi;)
-
2007/12/12 15:14:34
Dario Kochanie Moje, jaki obcy? on Yneski, to tak jak Twoj ;)))
-
2007/12/12 15:16:39
aha, a nie_Twoj bedzie mial prawo glosu, jak bedzie tylko_Twoj...wiec kochajcie sie dzieci, znaczy puszczajcie ;)))
-
2007/12/12 15:29:12
Misiek, ze wszystkich obrzydliwych tekstów ten we wniosku jest najobrzydliwszy. Mówię poważnie. Do szewskiej pasji doprowadza mnie gdy słyszę o tej suce co daje.Sprowadza sie on do tego, że to kobieta zawsze i wszędzie ponosi "winę". zaszła w ciążę ? przyłapana na zdradzie ? zgwałcona ? wiadomo: suka nie da-pies nie weźmie.
Za ten tekst sprałabym po ryju połowę ludzkości, tym bardziej, że z upodobaniem ten sam tekst powtarzają same kobiety. Mężczyzna jest bezgrzeszny, w ciążę nie zachodzi, złapany na zdradzie - zawsze znajdzie tę na którą może tę winę scedować (żona-suka nie daje to znalazła się taka co da) żona sie podąsa, ale jej przejdzie a kolesie poklepią po plecach z uznaniem; o gwałceniu facetów też rzadko słychać.
Ciekawa jestem Misiek jakbyś się poczuł jakby napadło na ciebie trzech silniejszych i zgwałciło. Dalej byś tak chętnie cytował tekst o suce co daje ?
...
Wkurzyłam się. Chyba dlatego, że po Tobie nie spodziewałam się cytowania tak obrzydliwych tekstów jak ten w morale.
-
2007/12/12 16:25:24

Harry,gdzie podziala sie kategoria ,z milosci?:)
-
2007/12/12 16:42:38
Harry, ale dlaczego miałabym się wypierać? Czy jeśli będę utrzymywać, że się nie puszczam to nagle okaże się, że nie uprawiałam w ciągu ostatnich miesięcy seksu? (zresztą jeśliby tak rzeczywiście miało się stać, to tym bardziej nie zamierzam się wypierać).
-
2007/12/12 17:25:53
hehe pytam sie o kategorie:z milosci,a juz wczesniej wspomniales w swojej notce.W czesniej nie mialam czasu przeczytac komentarzy i stad blad.
-
2007/12/12 17:48:47
Takajedna, no wlasnie, tekst mnie rozsmieszyl (ale nie pozytywnie, takie poblazanie wywolal i zdziwienie swym niskim poziomem), natomiast powiedzonko z moralu mi bebechy wywraca na druga strone. Wkurwiajace jest i jakies takie PiS-owskie, nie spodziewalabym sie w moralach Harrego....
-
2007/12/12 18:22:34
jaja se z nas pewnie Harry robi i teraz zaśmiewa się w futro :P

i sprzeciwiam się temu, że KOBIETA DAJE - absolutnie nie! dziś kobieta tylko BIERZE sobie faceta :P

ale niektórzy faceci, to trzeba przyznać sa naiwni, jak te psy faktycznie...jeden znajomy w srednim wieku spotyka się z młodszą o jakieś 20 lat dziewczyną. Problem polega na tym, że jej rodzice (:]) gonią go, jak mogą. Na własne uszy słyszałam, jak mówi, że dziewczyna ta ma "areszt domowy" a na pytanie kiedy sie spotykają? odpowiedział: ja jestem cierpliwy... od razu miałam skojarzenie z takim wyczekującym na zimnie i deszczu psem na sukę z cieczką :] zabawny widok to był hihi :D

ekonat; kobieta też nic nie traci "puiszczając się" - może jedynie zyskać nowe doznania seksualne, albo dobrego dawcę genów dla przyszłego potomka, ewentualnie bogatego ojca dla dziecka :]
i też słyszałam o tym, że 30% testów na ojcostwo wykazuje, ze mąż nie jest ojcem dziecka :] ups...no cóż..trzeba się starać chłopcy, a nie cytować takie bzdury o puszczaniu :]
-
2007/12/12 19:05:19
Oksyd: nie twierdze ze mam racje. Kobiety robia swoje, faceci swoje. Mozna akceptowac i tolerowac, lub nie. Wazne by zyc w zgodzie z zamym soba.
Spoleczenstwo w ktorym zyjemy narzuca standardy moralnosci. Ciezko sie z tym pogodzic, zwlaszcza mlodym dziewczynom. Wystarczy posluchac co mowi mlodziez. "Dziewczyny sie puszczaja a chlopcy zaliczaja.". Z dziewczyny robi sie dziwke i szmate a chlopcy zdobywaja doswiadczenie i uznanie kolegow.
-
2007/12/12 19:42:37
Ola3113: zgadza sie, nowe doznania seksualne. Ja nie potepiam, wrecz przeciwnie. W moich komentarzach nie ma agresji do kobiet, prawde mowiac bardziej szanuje kobiety zyjace w wolnym zwiazku niz te, ktore prostytuuja sie w malzenstwie.
Sadze jednak ze kobieta traci gdy zajdzie w ciaze “puszczajac sie”. Zazwyczaj zostaje sama z dzieckiem i moze liczyc tylko na siebie, pomoc rodziny i panstwa. Przypadkowy kochanek nie zawsze bierze na siebie odpowiedzialnosc za wychowanie dziecka.
-
2007/12/12 20:08:13
Jak ja się cieszę, że w tych pięćdziesięciu komentkach nie ma samych ochów i achów :))
OLA jest coś w tym co piszesz ... ot futrze :)))
WILDROSE: witam nową twarz :)) hehehe swoimi wnioskami ubwiłaś mnie jeszcze bardziej :))) niż ja ciebie swoimi :))
TESSA, TAKAJEDNA - gratuluję !!! :))) Czego? Hm... może się domyślicie :))) a jak nie, to trudno :)))
-
2007/12/12 21:08:00
No to osiągnęliśmy consensus Ekont, cieszę się:) Pozdrawiam
-
2007/12/12 21:41:53
ja tam Misiek, mało domyślna jestem, jak to prowincjuszki...

tessa => popatrz, gotowa byłam siebie i jeszcze dwie moje koleżanki podejrzewać, że się czepiamy w kwestii dawania przez sukę, ale widzę, że chyba jest takich "czepialskich" więcej i dobrze.
-
2007/12/13 09:48:02
i ja też się czepiam.
o ile poprzednimi wpisami Polarnego byłam zachwycona, o tyle ten mnie zmroził. kiedy później czytałam komentarze, popadałam w coraz większą... sama nie wiem, jak to nazwać. nieważne. na szczęście pojawiły się takajedna_ja i tessa. nie jestem sama, uff...
też mnie wQrza takie średniowieczne podejście do sprawy, że samcowi wolno, a kobieta to od razu Qrwa.
i jak to kobieta nic nie traci???? traci wiarę w swojego mężczyznę, szacunek do niego i w ogóle! no.
-
2007/12/13 10:40:58
Niektóre komentarze potwierdzają jedną z moich teorii, że ludzie tak długo potrafią mieć dystans do siebie, świata i różnych opinii, jak długo coś ich bezpośrednio nie dotyka :))))
WIĘCEJ LUZU DZIEWCZYNY :)) WIĘCEJ LUZU :)))
-
2007/12/13 11:56:21
taaa, więcej luzu ... a potem to "czemu się puszczasz?" mógłbyś tak nie wiać jak chorągiewka? ;)
-
2007/12/13 14:24:44
Niegdy nie twierdzilam, ze mam dystans do ciemnogrodu, uprzedzen i obludy. Cale zycie mnie to wkurza.
-
2007/12/13 18:41:48
Harry - jak mówo Niemiec "Der Ton macht die Musik (ton czyni muzykę)". Termin "puszczanie się" nie pasuje do dzisiejszych czasów. Ale z drugiej strony bez niego cała dyskusja nie ma sensu.
Może byłoby lepiej klasyfikować kobiety i mężczyzn jakoś inaczej. Jak dzielą się kobiety na trzy kategorie: Damy, Niedamy i Niekażdemudamy. A mężczyźni? Tę klasyfikację pozostawiam kobietom. Znam tylko jedną klasyfikację: Kopf- oder Schwanzgesteuert (kierujący się głową i kierujący się ch...)
-
2007/12/13 19:15:05
O,widze ,ze znowu wetknales kij w mrowisko - jesli to byl kij...;)
Przyznam,ze juz nie umiem sie tak ekscytowac tematem,jak Taka_jedna,ale tylko z racji cynizmu wynikajacego z wieku i dystansu do zycia.
Bo w ogole, to mam ,takie samo jak T_J zdanie na temat;
moze dodalabym ,ze czasami ludzie ,w tym i kobiety, zakochuja sie zwyczajnie i po prostu ,i wtedy dawanie i puszczanie nazywa sie 'miloscia':)
-
2007/12/13 19:27:20
IKROPKA: tylko Ty i Daria zauważyłyście tę dziwną zależność :) innym się łatwiej oburzać :)
-
2007/12/14 14:40:07
Wniosek wg Nienackiego:
"Nie weźmie pies suki, jak mu się suka nie nadstawi".
Zaręczam Ci, że faceci też się puszczają z tych powodów :D
-
2007/12/14 19:52:46
a ja tak apropo (nigdy nie wiem jak to się piszę, więc piszę tak jak wymawiam) tych badań OBOP-u. Mianowicie moja znajoma zatrudniła się jako ankieterka niedawno i parę razy opowiadała mi na czym polega takie ankietowanie. siedzi sobie ankieter lub też ankieterka u siebie w domku, popija kawkę czy też herbatkę i wypełnia jedną po drugiej ankietę, potem tylko zbiera numery telefonu znajomych, instruuje ich, że w razie kontroli mają udawać że ankieta była lub też mówić że nie mają czasu, wysyła ankiety do swojego pracodawcy a my później jesteśmy ogłupiani w telewizji, prasie czy też internecie fałszywymi danymi wymyślonymi przez grupę osób...i jak tu wierzyć sondażom?
ech, świat schodzi na psy...
-
2007/12/15 01:44:23
aana87: te 10% o ktoych wspomnialem to nie z ankiety OBOP-u a z danych wg badan lekarskich przeprowadzonych w Norwegii. Badajac czlonkow rodziny na mozliwosc donacji operowanej osobie okazalo sie, ze dla okolo 10% badanych, podany w rejestrze ojciec nie jest biologicznym ojcem.
tux1.aftenposten.no/nyheter/iriks/d195442.htm
-
2007/12/16 14:25:32
Wkurwiles mnei teraz. Napisz dlaczego faceci chodzą na dziwki. I nie udawaj ze Wy jestescie swieci.
-
2007/12/16 15:03:32
naiwna24: pozwalam sobie skomentowac pod nieobecnosc Harrego. Faceci na dziwki nie chodza z prostego powodu, kobiete z ktora masz seks nie nazywasz dziwka. Mezczyzna z natury jest poligamiczny, ma miliony plemnikow do rozsiania. Zakoncze aforyzmem Roberto Rocca:
Gdyby wszystkie kobiety były wierne,
z kim mezczyzni zdradzaliby swe zony?
-
2007/12/16 17:36:28
okropne sformulowanie"kobiety sie puszczaja"...mezczyzni zas tylko "uprawiaja sex"?

wiesz,mam znajoma...wolna,rozwodka,sliczna...facetow dookola pelno.biegal kolo Niej zonaty znajomy(z kategorii tych,co to niedobra zona i z nia nie sypia hmm..)pelna adoracja...zakochala sie(zauroczyla?)i Ona..no i lozko..wg.Ciebie "puscila sie"?-pewnie tak...

wniosek jedynie do suk pasuje.kobiety bywaja gwalcone
-
2007/12/18 22:10:43
NAIWNA: nie chodzę na dziwki nie stać mnie :))

SZPETNA: mężczyźni korzystają z tego, że kobiety się puszczają :)))
PS. Czy się puściła to musisz jej zapytać, bo to sprawa późniejszych wyrzutów sumienia :))
-
Gość: dakronaw, rejon078.ztpnet.pl
2007/12/20 11:20:20
Stanowczo więcej żonatych mężczyzn sie puszcza niż zamężnych kobiet. A w ogóle co to za określenie "puszcza"? Jeśli kobieta jest wolnym strzelcem to się nie puszcza tylko zażywa życia ;-)
Wkurza mnie, że z kobiet robi się dziwki, a faceci to Casanowy. Stereotypy są głupie.
-
2007/12/20 12:09:39
GOŚĆ DAKRONAW: oczywiście, że stereotypy są głupie :)) dlatego właśnie ta typologia. Słowo puszczza się jest równie dobrym słowem jak każde inne, tylko niestety nadano mu inne ogólne rozumienie. Słowo uzyte tu zostało z pełną premedytacją, bo gdyby było inne nie uzyskałbym zamierzonego efektu. :))))
-
2007/12/26 00:24:32
dwa
-
2007/12/26 18:22:43
ODOWDNIK: "dwa" co? Za trzecim razem w ryj? :))
-
2007/12/26 20:30:08
harry: damy się nie puszczaja i nie dają w ryj. Ale moje "dwa" odczytałes bardzo dobrze.
-
2007/12/26 20:52:48
ODWODNIK: :)) ja wiem Damy mówią: damy albo nie damy :)) poza tym znam jedną Damę, ona twierdzi, że sie nie puszcza tylko oddaje się rozkoszy cielesnej :))
-
2007/12/28 08:41:42
harry, "dwa" było głownie za wniosek. Myślę, ze człowiekowi odrobinę myslącemu takie wnioski nie przystoją. Są głupie, krzywdzące, kłamliwe i bezmyslnie powtarzane jak mantra. Takie wnioski sprowadzają jakże piekny seks do rozkładania nóg i udostępniania otworu przez kobiete i ruchów frykcyjnych męzczyzny. Naprawdę harry takie masz pojęcie o seksie?

A co do puszczania się: Pesymiści twierdzą że wszystkie kobiety sie puszczają a optymiści wcale tak nie uważaja ale mają taka nadzieję. Jesteś optymista czy pesymistą harry?

-
2007/12/28 20:13:50
ODWODNIK: Twoja ostatnia wypowiedź wskazuje wsposób dobitny o zaniku w twoim organizmie humoru. Zresztą tak jak i kilku przedmówczyń, które podobnie jak Ty reprezentują tę opcję ludzi, którzy potrafią doskonale śmiać się z innych, ale nie koniecznie mają dystans do samych siebie.
W związku z takim podejściem do sprawy odpowiem tak:
Tak, sprowadzam sex do rozkaładaniu nóg i pieprzenia, bo jeżeli zdejmiemy z tego otoczkę to czym innym jest? :)) A co do wniosku jest on bardzo uniwersalistyczny i niestety bardzo prawdziwy, bez względu na to jakie przesłanie z sobą niesie. :))

I co? Czujesze się obrażona? A może nagle stałem się idiotą? :))) Pomyśl najpierw spokojnie, zaczym zaczniesz ferować dalsze wyroki co do mojego zdrowego rozsądku i tego czy coś mi przystoi czy też nie. :)))
-
2007/12/28 20:34:13
Hmm .. Kobiety się puszczają ..
A co robią mężczyźni kiedy zdradzają swoje partnerki? Czyżby upuszczali sobie nadmiar plemników? :))
Na jakie kategorie ich podzielisz?

A może też dodasz morał: Suka nie bedzie dawała jak pies nie weźmie?

Pozdrawiam mrocznie :)
-
2007/12/28 20:41:11
a ja powiem tylko...uderz w stol, a ...;)))
-
2007/12/28 22:56:45
DUSZA W MROKU: witam nową twarz w dziwnym świecie Polarnego. Hm.. z tym upuszczaniem to jest całkiem interesująca teoria :))). A od tworzenia typologii męskich są chyba kobiety? :)))

MARGA: coś w tym chyba jest :))
-
2007/12/29 00:49:12
harry: twoja ostatnia wypowiedź wskazuje w sposób dobitny na zanik w twoim organizmie poczucia humoru.

Przyznaję, że brak mi w niektórych kwestiach dystansu do siebie ale to nie dotyczy tej sfery, bo jej na widok publiczny nie wyciągam.

wniosek uważam nadal za głupi.
W moim świecie nie ma suk i psów.
Nie czuję się obrażona ani nie stałeś się idiotą. Jestem tylko odrobinę zawiedziona.



-
2007/12/29 12:17:50
ODWODNIK: niestety nie każdy może działać w sposób Cię zadawalający :)) Ludzie są różni i przez to ciekawi. Zawiedziona? Czym? Tym, że nie myślę tak jak Ty? :)) A może, że coś przedstawiam w sposób, który Ci nie odpowiada? :))) Najbardziej mnie denerwuje u ludzi właśnie brak dystansu do pewnych rzeczy :))
Co do wniosku to przecież nikt nie broni Ci uważać, go za głupi. Ba, nawet możesz ogłaszać wszem i wobec, że jest głupi, ale to nie zmienia faktu, że każdy i tak będzię myślał swoje :))
DODATKI


ZAPRASZAM